Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Drašković: Izbaciti preambulu o Kosovu iz Ustava

Komentari (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 13 decembar 2010 10:48
Tatomir
Veoma je dobro što ulazimo u godine u kojima će jasno Srbija razdeliti na dve Srbije - na jednu koja je odlučno i bezuslovno za evroatlantske integracije, što znači članstvo i u NATO i u EU, i drugu koja se tome protivi


Da, mnogo je dobro sto cemo opet odlucno i bezuslovno da se delimo... Mozda bi bilo dobro i da bude neki mali rat... Pa da nas ovog puta NATO bmbarduje da bi nas zastitio od nas samih...

Tuzno...
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 13 decembar 2010 10:51
thinking maize
Pomozite ovom čoveku, zaštitite ga od njega samog! Umislio da je prorok! Opasna je to stvar!
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 13 decembar 2010 10:54
Visarion
Nikolić skuplja potise (opet i dokle će) a Vuk traži da se promnjeni ustav.Zna on .Samo što nije stigao doručak a za doručak mora da se nešto srpsko kao dar priloži velikom bosu i gospodaru i pokrovitlju.Sila boga na moli.Izbacite tu premabulu pa da damo ljudima kad toliko žele.Možda će u pravoslavnu veru da pređu pa da se u Bogorodici Ljeviškoj pomole, ili na Ljubotenu osunčaju on i njegova Dana.Šta je to jedno Kosovo za nas.Da damo ljudima, vidite kakavu su lepu bazu napravili ima da puca kad dođe vreme da umremo od veselja.Da im damo kakavu su demokratiju za narode nešiptare ai za Šiptare napravili.Videste ih nezahvalne .Tolika su im dobra učinili a samo 47 posto na izbore izaašli.Čekaju izbore za Veliku Albaniju pa će 1oo posto.A Srbi će dotle valjda tamo već jednom, (tokom tolikih vekova ih trebe)da nestanu,I vreme im je.Šta će da se gombaju sa Arnautinma koji ih i ovako ne mogu da vide.Teraj kera do kraja.Kad si se obogatio "lažući i mažući"(Vukove reči, gospodo moderatori)vitlajući mikrofonom kao pevačicva po Srbiji zašto sada bogatsvo ne bi uvećao jednim članom ustava.Šta će nama to Kosovo. Vidite da nam je tolika zla , (po Jakšiću), nanelo
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 13 decembar 2010 10:56
Jordan
Na čemu je ovaj čovek? Njegove izjave su već poodavno za zabavne sadržaje. Ova izjava ima istu vrednost kao, na primer, sledeća: ''Ukinuti severni i južni pol. Šta će to kome. Šta će to nedostajati ljudima ako mi to lepo ukinemo?'' Šarlatan.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 13 decembar 2010 10:57
shumadija
Ako se već zalažete za razvoj dela Srbije južno od Beograda imam jedno pitanje za vas g. Draškoviću!

Vi naime u Vladi držite resor Ministarstva za dijasporu, u prevodu rukovodite gomilom polupismenih kvazi-četnika koji tamo obitavaju. Na konkursu za dodelu sredstava za rad udruženja koja se bave tom tematikom za 2010 Vaše ministarstvo dodelilo je u jednom pozivu sredinom godine značajnu sumu dinara.
I pored velikog broja konkursnih prijava, koliko je ono beše projekata prošlo južno od Beograda, a na čiji se razvoj sada pozivate?


Nijedan.

Nemama šta da dodam, osim da u Vam ne bih preporučio da se nazivate četnicima. Ovima ovde, autentičnima kanda nešto smetate.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 13 decembar 2010 11:26
Novosađanka
Kamo sreće da je ostao da čuva ovce!
Tako će sutra reći i za Vojvodinu!
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 13 decembar 2010 11:37
Vilok
Milsim da obavezno treba uvesti psihijatrijsko vestacenje za svakog ko zeli da se bavi politikom.
Ovakve nagle promene politickog kursa, ovakve izjave koje nemaju veze sa elementarnom logikom dovode nas do toga da se zapitamo da li demokratija podrazumeva da se i oni za koje se ozbiljno sumnja da jos uvek imaju poslovnu sposobnost, mogu baviti politikom?
I mada su biraci potvrdili da u takvog coveka nemaju poverenja, on, sa svojih manje od 1 posto glasova, daje sebi za pravo da nam govori koji je isparavan politicki kurs za nasu drzvu.
Cime je on to svoje mesijanstvo zasluzio?
Narodni legitimitet nema, ocigledno da ga forsiraju po nalogu zapada.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 13 decembar 2010 11:52
thinking maize@ Visarionu
Jes vala brate "Visarione", kad već može da se "Klunijeva" familija brčka na Brionima, zašto se Dana ne bi kvarcovala na Ljubotenu! Zaslužili brate!
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 13 decembar 2010 12:09
Sremica
Taj lik, koji je u Beograd došao s najlon kesom, a danas je pun ko brod, odavno je američki čovek, verovatno još od vakta Mike Špiljka!
Da li je sad svima jasno zašto su se desili i 9. mart i ostale "igre po trgovima"?
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 13 decembar 2010 12:10
Zagor
Pre 10-ak godina Drašković je, onako visokoparno-proročko-prometejski kako samo on ume, trubio kako ga je sam Bog sačuvao od pogibije u mafijaškom obračunu na Ibarskoj magistrali.
I bio je u pravu.
Sačuvao ga je Bog da bi i dalje, u skladu sa svojom moralnošću i više nego skromnim umnim sposobnostima i dalje pomagao grobarima Srbije. Dobro je to - beznadežnim slepcima i vernicima niko bolje ne može otvoriti oči od njega i njegovih "propovedi".
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 13 decembar 2010 12:25
shumadija
Ne zaboravite, "Kosovo je najskuplja srpska reč"...u dolarima.
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 13 decembar 2010 12:34
auuuu kome sam verovao
bez komentara
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 13 decembar 2010 12:37
david
VUCE OPET si u centru paznje!!!! jer Vucino ti si najlepsi najpametniji i mi srbi cemo svi listom postati pesnici kad nas ti izvedes na pravi put Vuce TI SVE ZNAS TI SI CUVAR ISTINE BOG GOTOVO!!!
p.s. salim se Vuce...
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 13 decembar 2010 12:58
Darko Stanojević
Veleizdaja u najavi!
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 13 decembar 2010 13:19
Jasna Simonović
thinking maize ...slažem se da treba pomoći...
Svi bi da počnu ustav od sebe!
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 13 decembar 2010 13:25
Jedan pažljivi čitalac
Ne zaboravite, njogov rođeni brat, Rodoljub, rekao je da je Vuk petao koji prvi kukuriče! On je kukuriknuo i ovaj put, ali kukurikanje nije sam izmislio!
On samo propeva i najavljuje ono što će oni sa većom moći uraditi. Tadić i Nikolić imaju moć koju ovaj politički petao nema! On kukuriče u njihovo ime! Ovi međutim, ispotiha rade za neke još veće moćnike!
Kukurikanje samo skreće pažnju!
Što je kikirez manji, to se više upinje i češće će se javljati!
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 13 decembar 2010 13:32
Kojotanevuk
Nije problem Srbije taj ugursuz (kako ga je jednom prilikom javno nazvao Makavejev jos pre desetak godina) sam po sebi. Zna se odavno da je ucenjen od strane Haskog tribunala. Veliko problem je sto je njegova stranka koalicioni partner u Vladi. I sto je predsednik Srbije pocasni gost na nedavnoj partijskoj konferenciji tih nesrecnika. Znaci Vlada i šef drzave podrzavaju njegove stavove koji ne mogu da znace nista drugo nego veleizdaju. Ne samo po vazecem Ustavu. Po svemu sto odredjuje Srbiju kao drzavu. Uzas!
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 13 decembar 2010 13:36
Božidar
Ko zna da klovn u cirkusu služi da zasmejava publiku?
Svi, svi, svi,svi.....!
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 13 decembar 2010 13:55
Dragoslav Pakić
Zbog ovakvih i sličnih izjava kakvima se V. Drašković i Č. Jovanović utrkuju koji će pre zavrediti simpatije otimača Kosmeta, kineski dobitnik Nobelove nagrade za mir leži u zatvoru već jedanaest godina. Da li treba podsećati koliko traje i kako napreduje država Narodna Republika Kina?
Ova dvojica se verovatno i sami nadaju Nobelovoj nagradi samo što zaboravljaju da je, pored pljuvanja na sopstvenu zemlju i zalaganja za njeno dalje rastakanje, potrebno da ih ta zemlja pomalo strpa i u zatvor.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 13 decembar 2010 14:00
Neverni Toma
Ma sta mi naprica besramnice defetisticki.
Trebalo je da prodje odredjeno vreme pa da otkrijes svoje pravo lice smutljivce.
Dakle i ti si u istom kosu sa ostalim predstavnicima nacionalno otudjene kvaziintelektualne i kvazipoliticke elite defetisticko-anacionalno-autosovinisticko-krugodvojkaske provinijencije.
Pa ako ovo sto je ostalo od ove bedne nazovi drzave Srbije ne treba da stenje 'pod okovima kosovskih lanaca' koji nas sputavaju da se bacimo u zagrljaj nasim evropskim parnerima onda ti lepo sa ostalim beogradskim krugodvojkasima obezbedi smestaj preostalim Kosovcima da imaju ljudi gde da se isele i smeste kada se saglasite sa nezavisnoscu tzv drzave Kosovo.
Isto tako kada vas sutradan budu sputavali Srbi iz R.Srpske,Krajisnici (doduse njih ste pustili niz vodu jos od pre Hrista maltene) ili Srbi iz Crne Gore i kada budu gusili i gasili R.Srpsku postupite isto tako.
Ljudi su bre na Kosovu ostavili svu svoju imovinu krvavo zaradjenu i stvaranu (morali su da prodaju svoju dedovinu da bi se skucili u ostatku Srbije) ostavili su sto je jos bitnije i svoje kosti na Kosmetu ali ste vi i preko toga spremni da predjete bando hohstaplerska.
Da je ovo normalna drzava (kao sto nije) a ne kolonija sa ambasadorokratskim sistemom vladavine i da je ovaj narod nacionalno samosvestan i drzavnicki odgovoran (kao sto nije) odavno bi ti zavrsio svoju sramnu politicku karijeru a knjige ti niko ne bi ni kupovao (kao sto Jevreji svoje autosoviniste totalno izopste iz javnog zivota cak im i zabrane da ulaze u Izrael ako su iz dijaspore poput onog jevrejskog profesora iz SAD Normana Finklstina koji je nesto poput jevrejske verzije Cede Jovanovica).
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 13 decembar 2010 14:13
Mile
Dali je to onaj Mika Spiljak opancar iz Zabnog? Onaj sto je podturao da je ustanak podignut u Brezovici a ne na Samarici. Dali je ovaj Vuk ucio zanat u kabinetu tog opancara. Koliko procenata imase na proslim izborima?
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 13 decembar 2010 14:20
Jasna Simonović
Stvarno bih volela da pomognem Vuku da izbaci malograđanina iz sebe i postane građanin!
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 13 decembar 2010 14:33
Sima
Eto zaista cak i nama malim ljudima tako reci nistavilima po merilima Imperije i ovih domacih satrapa ogolise sve do kraja nema vise foliranja. Imperija je postala nervozna ne moze vise da ceka da Srbija prizna nezavisno Kosovo.Imaju previse svojih problema na sve strane rastegla se Imperija i ova situacija oko Kosova ih nervira, kosta ih a nista ne dobijaju. U cilju okoncanja projekta potpuno su unistili ekonomski i vojni potencijal Srbije. Ovakvo stanje u Srbiji nije slucajno vec sa namerom da narod anestezira i ovako ocajan i sludjen bude spreman na sve pa i najgore odluke vlasti.
I dodatno medijska paljba iz svih orudja (SPO, LDP ne vladine - evroatlanske organizacije i ostala druzina koja bi jednog dana trebalo da odgovara za udruzeni zlocinacki poduhvat) pomaze glavnom projektantu i izvodjacu radova demokratskoj stranci i socijalistickoj partiji srbije. Ja licno mislim da je najodgovorniji Vojislav Kostunica sto nije imao snage kada je imao bar malo vlasti (moram priznati da je stalno bio zavistan od koalicionih partnera) da uspesnije razoblici ulogu ovih partija i grupa. Mora da je znao ono sto mi danas vidimo, ili se ja mozda gorko varam Voja se mozda lazno predstavlja mozda je i on deo iste ekipe.
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 13 decembar 2010 14:38
Jasna Simonović
A i kako to misli Vuk da izbaci premabulu?
A šta ako ambule nema, pa treba svi da se smestimo u preambulu? Šta onda? Treba imati krov nad glavom!

Šta bi sa čovekom od vizije...
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 13 decembar 2010 14:53
SM
Velika je sreća što su ljudi SMRTNI pa će i neke klicenestajati kako budu nestajali protagonisti istih.Srbija će na sreću nadživeti OVAKVE DUŠEBRIŽNIKE.Zamislite šta čovek kaže-STANJE se nemože rešiti dok u Ustavu piše to i to.Pa prosto GENIJALNO.
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 13 decembar 2010 14:56
Zoran Stankovic
Sledece je, posto ima iste stavove, kao npr. C.Jovanovic ili S.Mesic, da trazi da se lepo poruci preko Drine, da je zarad evro ili evroatlantskih integracuja, Sarajevo mesto gde se resavaju problemi R.Srpske. Dokle vise ovaj propali politicar zadojen laznim patriotizmom da nam porucuje sve i svasta? Da li je sledeca velika ili sveta rec u nas Srba REPUBLIKA SRPSKA?
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 13 decembar 2010 15:35
Zoro
Srbija je dobila svog Mesiju. Čak i pored činjenice da ovaj čovek ima 1 posto biračkog tela, on je i dalje čvrsto rešen da spase Srbiju od Srba. Kako je to samo odvažan potez, cela Srbija žudi da se njen nesudjeni Mesija popne na Kapitol Hil i donese 10 zapovesti:

1. Ja (Vuk) sam srpski Bog otac.
2. Ne smeš imati nijednog idola sem Mene.
3. Zavadite se među sobom što više možete braćo moja, podela je kraljica vere.
4. Izdaj bližnjeg svog i sve što možeš pride.
5. Zemlju svoju ustupi tuđinu, a dukate vladi Mojoj svetoj.
6. Za tuđina radi, za tuđina ratuj, dželatu se dvori, a protiv brata svog se bori.
… ko je raspoložen nek nastavi ovo, umetnost je razmišljati umom Svetog Vuka.
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 13 decembar 2010 15:36
Velibor
Ljudi pa ovaj covek je u koaliciji ZES,ovo je samo probni balon!Najavili su promenu Ustava,bice regiona i bice vece sautonomije za Vojvodinu,bice otklonjene prepreke za priznavavanje "Kosova" i,naravno,bice postavljeni preduslovi za raspaljivanje Raske.
Neverovatno je da je Jovanovic dobio svoju kopiju u politickoj sceni.Ne znam samo ko je od njih dvojice ekstremniji u svojoj "predanosti Evropi i NATO-u".
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 13 decembar 2010 16:15
aleksandar
Dovoljno je reći samo: Volfgang Drašković.
To je on, "u celini i celosti".
Čovek kome ništa nije sveto, i koji se ničega ne stidi.
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 13 decembar 2010 16:19
david
VUCE OPET si u centru paznje!!!! jer Vucino ti si najlepsi najpametniji i mi srbi cemo svi listom postati pesnici kad nas ti izvedes na pravi put Vuce TI SVE ZNAS TI SI CUVAR ISTINE BOG GOTOVO!!!
p.s. salim se Vuce...
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 13 decembar 2010 16:25
Milan Višković
Konvertit, dubina njegovog pada je zastrašujućih razmera. On u novinama, Jakšić na televiziji i obrnuto,raznorazni ministri, analitičari ,konsultanti ,prevaranti, dakle, ofanziva je u punom jeku.Treba što pre završiti uspešno započetu, kolektivnu lobotomiju nad ono preostalih Srba kojima istina i pravda još uvek predstavljaju važne kategorije i čije značenje nisu zaboravili, uprkos sili, realpolitici, odnosima snaga, interesima i sličnim argumentima na koje se pozivaju gore navedeni,lokalni žreci novog svetskog poretka.
Preporuke:
0
0
32 ponedeljak, 13 decembar 2010 16:52
Nenad
Ljudi,ovi politicari nece stati sa rasturanjem srbije dok ih mi u tome ne zaustavimo.Nema vise nikog jakog ko to moze da spreci.Ako se kao narod ne organizujemo ,zivecemo u NVO ujedinjeni regioni Srbije,pod pasama i subasama.Trenutno smo u feudalnom sistemu ali grabimo krupnim koracima ka robovlasnistvu.
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 13 decembar 2010 17:04
Blagoje Jovović
Vuk Drašković je ostao upamćen po izjavama kako će "odesći ruku do lakata onome ko po Srbiji pronese bilo koju drugu zastavu osim Srpske".

Kome smo mi verovali Gospode Bože... Nema reči koje mogu opisati ovo...
Preporuke:
0
0
34 ponedeljak, 13 decembar 2010 18:27
Jasna Simonović
Blagoje Jovović...
Potpuno razumem vaš revolt, i delim neodobravanje ružne izjave Vuka Draškovića iz prošlosti...Ipak, mislim da nije u redu toliko to zamerati..

U afektu se svašta kaže, a ponekad oni koji svašta kažu, ne urade svašta loše, a često tako ni ne misle...Pogotovo ako su književnici i ako iz njih izbijaju naučene junačke rečenice....U prošlosti su kletve, anateme, pretnje bile normalna pojava...
Ne znaju svi ljudi odmah da ne živimo u prošlosti nego na liniji prošlosti i budućnosti...

Bogu biće hvala, a malo i nama ljudima koji smo danas povezaniji, pa treba i da se više razumemo, ako se potrudimo da više ne bude tako...
Preporuke:
0
0
35 ponedeljak, 13 decembar 2010 18:49
Stanimir Trifunović, ranije PETI ELEMENT
PROBUDI SE, SRBIJO!
Preporuke:
0
0
36 ponedeljak, 13 decembar 2010 19:57
Milorad
Ovaj Vuk prica li prica da ne kazem nesto drugo a meni umesto njega pred ocima Kosta Pecanac.
Preporuke:
0
0
37 ponedeljak, 13 decembar 2010 20:10
JM @SM
Obrni okreni samo Bog može spasti Srbiju, makar i kroz prirodnu smrtnost onih koji je uništavaju.
Preporuke:
0
0
38 ponedeljak, 13 decembar 2010 20:18
Zvonimir Kostić
Izbaciti preambulu o Kosovu iz Ustava, kaže Vuk. Ništa strašno i ništa čudno. Njega smo odavno pročitali. Strašno je što Toma prikuplja 150 000 potpisa da se to desi. Milion potpisa (i moj) za prevremene izbore kojih svakako neće biti, a sedam puta manje za promenu Ustava, koja će biti.
Preporuke:
0
0
39 ponedeljak, 13 decembar 2010 20:24
berkut
gospodine draskovicu
kratko
Sram vas bilo ako uopste znate za tu moralnu kategoriju.
Preporuke:
0
0
40 ponedeljak, 13 decembar 2010 21:16
@Darko Stanojević
Kakva najava, pobogu!
Veleizdaja u NASTAVCIMA!
Preporuke:
0
0
41 ponedeljak, 13 decembar 2010 21:35
Jasna
I ne verujem u te price o ucenama.Ovaj lik je od pocetka vrlo dobro znao sta radi.9.mart smisljeno organizovao uz pomoc njegovih ondasnjih ,a i danasnjih prijatelja.
Ucilo to u kabinetima.
Preporuke:
0
0
42 ponedeljak, 13 decembar 2010 21:38
Zoran
Ne treba izbaciti Kosovo i Metohiju iz Ustava,naprotiv, treba izbaciti Vuka Draskovica i njegovu minornu partiju iz Parlamenta.
Preporuke:
0
0
43 ponedeljak, 13 decembar 2010 21:46
M
Kakav kameleon, zar je to autor Noza i Ruskog konzula?
Preporuke:
0
0
44 ponedeljak, 13 decembar 2010 22:28
mila w.
Moze se ocekivati njegova izjava da je pokojni Milosevic glavni krivac sto ovako izgleda.Pojaviti se u javnosti sa ovakvim stavom ne prilici bivsem sefu srpske diplomatije. Taj polozaj obavezuje, za vreme, i posle vrsenja duznosti koju je preuzeo na sebe.
Preporuke:
0
0
45 ponedeljak, 13 decembar 2010 22:55
nataša
Mogli bismo sada da demistifikujemo Vuka Draškovića, šta to on zna što drugi ne znaju, otkuda harizma ili pseudo harizma, koji su to njegovi sledbenici?
U kraju odakle je on postoji jedna ne mala grupa ljudi koja voli da kocka. Neko će reći da svi Hecegovci kockaju, što naravno nije tačno. Ali mnogi jesu. Među njima ima i onih koji kockaju , a da prethodno znaju karte i svoje i protivnikove. To se ne odnosi samo na poker ili druge kartaške igre, nego i na trgovinu, politiku i slično. Dakle bilo je u to neko vreme bitno saznati ko je u kadrovskom "bubnju", koja će se fabrika ili rudnik zatvoriti, ko je zadužen za raspodelu nekog fonda, na primer za poljoprivredu ili uzgoj cveća i slično. Kad bi se saznao taj podatak, onda bi neko vešt to mogao dobro da iskoristi. Da napusti firmu koja nije perspektivna, da se zaposli u perspektivnoj firmi, kojoj je već negde odlučeno da će joj se iz nekih razloga dodeliti neka sredstva. Ili se jednostavno sazna identitet čoveka kome je CK ili već ko odredio da lično vrši raspodelu nekog fonda, i bilo je bitno na vreme, naglašavam na vreme mu se približiti. Drašković je bio po hodnicima i u predvorju tih kancelarija gde su se odlučivale takve stvari. Tako da su mnogi dobro prošli slušajući njegove savete iz koje firme da pređu, kad da uzmu kredit. Bilo je u to doba mnogo "kockara" sa poznatim kartama, a Drašković je bio šaptač.
Takvi su ga mnogo hvalili i kako se kaže u Hercegovini veličali. Iz tih hodnika njemu je ostalo da smatra da je sva mudrost ovoga sveta doznati karte i šapnuti ih nekome ko će to znati da ceni. To je njegova mudrost i njegova životna i politička filozofija. Ranije je prepričavaio šta su odlučili Špiljak i Mesić, a sada prenosi abrove Doris Pak i Jelka Kacina smatrajući te abrove glavnom mudrošću u koju nas neopbaveštene treba da uputi.
On misli da je to sva mudrost, poput poluipismenih seljaka koji bi znali da njegove dojave materijalizuju.
Što se epizode sa "srpskim nacionalizmom tiče" to je nešto usput i nevažno.
Preporuke:
0
0
46 ponedeljak, 13 decembar 2010 23:47
lakon
To je americki glumac u Bulajicevom kostimu.
Preporuke:
0
0
47 utorak, 14 decembar 2010 05:15
Marko
Ovaj covjek je definitivno izbezumljen. Dobro je kaze da se srbi podjele za i protiv NATO! Kakva je ovo zla zelja? Je li on prekaljeni srpski neprijatelj pa da pravi podjele ? Kako da mu narod vjeruje? Kako on moze biti lider da vodi ljude? Pa ova logika nije ni za stado ovaca!
Moram se prekrstiti da odagnam misli dj....g covjeka.
Preporuke:
0
0
48 utorak, 14 decembar 2010 09:26
Vid
Ne razumem zašto se Draškoviću ovoliko žuri!? Kakav signal šaljemo u svet ako pred početak (kakvih-takvih) pregovora mi izbacujemo preambulu iz Ustava?! Slažem se da KiM preambula neće zadržati u Srbiji, za to je potrebno mnogo više, ali treba razmišljati i o takvim potezima na osnovu kojih mnogi (i prijatelji i neprijatelji) mogu izvući zaključak da smo definitivno digli ruke od KiM! A eto, saznali smo i da je situacija na KiM dovela do toga da nestane 1200 sela u Srbiji!? Treba li uopšte komentarisati ovako nešto?! Drašković definitivno pokušava da njegova stranka izbegne sudbinu onih "1200 sela" pa se služi svim i svačim.
Preporuke:
0
0
49 utorak, 14 decembar 2010 09:49
Miroslav Đukić
Je li mene sećanje vara, ili je Vuk, onda kada je Milošević "izgubio Kosovo", bio potpredsednik Vlade? Kako to da je samo Milošević "kriv", a Vuk "prav"? Sećam se i da je tada Vuk govorio nešto o tome da je zastava UN i "naša zastava? Sada, ispada da nije?
Preporuke:
0
0
50 utorak, 14 decembar 2010 10:53
Jasna Simonović
Miroslav Đukić ...Bravo...vi ste napisali suštinsku stvar..zaista treba zapisivati, a ne samo pamtiti i računati na zaborav..

Gđa Klinton je potpuno u pravu što kaže da "Srbi" ne drže obećanja (Vikiliks)...Nije ni čudo kad ne zapisuju šta obećaju! Šta li rade ti silni savetnici, sekretari, itd....svita nesposobnih..
(REF: DUŠKO RADOVIĆ: NESPOSOBNI IMAJU AMO JEDNU SPOSOBNOST DA ONESPOSOBE SPOSOBNE!...g. Maize bi rekao"!Think about that", a ja da kažem: And act please!

ps
A da ne govorimoo o privrednim aferama, misle dovoljno je spaliti da ne ostane trag...
Bogu i Americi hvala što je kroz puteve interneta ostao trag svuda...Ko računa na zaborav, obrao je bostan...H.Š.
Preporuke:
0
0
51 utorak, 14 decembar 2010 20:56
Zoran Mihajlović
Ko uporno pokušava da oživi ovog političkog mrtvaca?
Preporuke:
0
0
52 sreda, 15 decembar 2010 10:06
Ceca Lazinica
Čitam sve komentare i vidim da svi ste u pravu po mom mišljenju ali u pravu je i Vuk.Šta to čini jednu državu?Narod koji u većini živi, vojska policija školstvo zdravstvo tj državni aparat.Vojska se povukla 1999. god.Policija je koliko znamo neka tamo. Materijal za medicinske intervencije malo malo stoji na granici i ne stiže do ambulanti kojima je potrebno.Sjetite se one čuvene Slobine rečenice vas niko više neće smeti tući i maltretirati.Šta se poslije dogodilo?Cijeli svijet se okomio na Srbe pa su krivi i za ono što nisu.Možda je bolje ovako pa će lakše pomoć stizati dole a i veća prava će imati Srbi.Da li može tamo neko istaći srpsku zastavu a da je niko ne pljuje i ne kamenuje?Zastava je inače obilježje države?
Preporuke:
0
0
53 sreda, 15 decembar 2010 10:57
Srboljub Rusofilović
Pitanje za "pištaljke" i "šerpe":
Je li vam sada konačno jasno da između 9. i 27. marta postoji samo vremenska razlika?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner